DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 15 september 2015

Een verjaardagsritje!

Vorige week vrijdag mocht ik verjaren!
Alweer een jaar er bij, maar ik houd me niet zo bezig 
met de cijfers die er bij horen.

Hoewel ik in de familie
"calculatrix"
genoemd word, 
houd ik me in dit geval ver van het cijferwerk!

Niet dat ik niet wil weten hoe "oud" ik ben,
maar je kunt er toch niks aan veranderen!!

Deze keer hadden we er voor gekozen om mijn verjaardag
voor familie en vrienden alleen
`s avonds te vieren.


 DH en ik hebben op mijn verjaardag.
 een nostalgisch ritje over de Veluwe
gemaakt.
Voordat wij naar Frankrijk verhuisden, woonden wij 
in Putten op de Veluwe,
 het is dus bekend terrein voor ons.

De heide was net niet meer diep paars te noemen
en de schapen lagen onder een boom verstopt.



Onze 1ste stop, voor de lunch, was hier.
Je kunt wel raden wat DH had besteld?!

Daarna gewandeld op landgoed Staverden.







Zo mooi daar en het weer werkte ook zo mee.

De lichtval in deze tijd van het jaar is prachtig.

Toen nog een ijsje gegeten in Garderen,
waar ze een lekker suikervrij(?!)
yoghurt met amarena kersen
 voor mij hadden.

Op de terugweg langs de dijk, zagen we de botters varen,
die meededen aan de Elburgse botterdagen.

Prachtig gezicht, maar voor het mooie was er iets te weinig wind.

De avond er voor waren we in Elburg op de boot bij vrienden geweest
om alle
botters binnen te zien komen.


Ieder jaar is dat weer een gezellige bedoening met 
op verschillende botters muziekkorpsen
en zangkoren.

Dus al met al een zeer geslaagd tochtje op mijn verjaardag 
en
gevolgd door een heel gezellige avond met vrienden
en familie.

Dus nu op naar de 70!!!!!!!!
Oeps toch een getal!

****

Ik ben erg druk geweest, want 
vandaag ook weer een nieuw hoofdstuk op


IN DE LOOP DER TIJD

*****

Groetjes Sylvia




4 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat jullie in Putten woonden ik woon daar niet ver vandaan. Jullie hebben een leuke en mooie dag gehad met bekende plaatjes voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren met nog vele quilts om te maken.
    Zo te zien op de foto is er wel wat veranderd bij Staverden sinds wij daar de laatste keer waren. Mijn schoonouders woonden in Putten en wij daar in de buurt .
    gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje laat maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....
    Heerlijk verwendagje zo te lezen....mmmm.....
    Septembergroetjes van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...