DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 11 mei 2015

Gewoon elke dag

Moederdag!
Met of zonder cadeautjes!

 Dat het vooral voor de winkeliers een leuke uitvinding is,
wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben.

De oudste DD stuurde deze kaart,
zij kwam met haar gezin net terug van familiebezoek
op Cyprus.
Voordat zij vertrokken, waren we een paar dagen bij hen in Limburg.

En deze trommel in hartvorm
kreeg ik zaterdag al van de andere DD in Zeeland,
 waar we een paar dagen waren. 


Handig voor mijn beneden rondslingerende quiltbenodigdheden.
Dus opgeruimd staat netjes!

Moederdag , Vaderdag, de verjaardagen in mei en juni zijn
voor ons de " alles op één hoop" te vieren dagen.
Gezellig heel de dag met zijn allen ongedwongen bij elkaar zijn.

Gisteren was het zulk lekker weer,
dat ik het buiten gebeuren onder handen heb genomen!

Weer lekker schoon en vandaag de kussens er op.

Onder het soppen door af en toe even Appen met de dochters,
wat een uitvinding hè?? 
als je niet bij elkaar om de hoek woont!

Daarna nog wat steekjes gezet
 aan het eerste deel van mijn rood/witte quilt.


Heerlijk hoor zonder ring door quilten.
Ik begin het bijna leuk te vinden!!

En voor vandaag:
"Have a Sweet Day!"

Ik weet het; het scheelt nog wel eens de één of andere dag,
maar met een zonnetje er bij schieten we 
al een heel eind in de goede richting.

Groetjes Sylvia.




2 opmerkingen:

  1. Het was vandaag een super dag. Met dit weer en wat handwerk hoef je niets extra's meer.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piepjouw plekje is helemaal klaar voor een mooie zomer
    knufje mieke

    ps je quilt wordt schitterend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...