DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 7 december 2014

Meest irritante blok.....

om te maken van de AWS??
Die eer heb ik gegeven aan blok nummer 8.

Op één of andere manier klikte het, van het begin
af aan niet
zo tussen "ons!!!!!!!!"



Bij het gedeeltelijk in elkaar zetten van de top, 
viel het me al tegen
dat ik het blok nog niet op de ondergrond
had geappliceerd.
Ik dacht dat ik er mee klaar was!

Ik heb de rangschikking toch al veranderd,
omdat ik de quilt kleiner maak.
Dus blok nummer 8 wordt bij mij het laatste blok!


Ik ga van de week weer verder met het in elkaar zetten.

Groetjes Sylvia.


1 opmerking:

  1. Ooohhh maar het is wel een prachtig blok geworden.
    Soms heb je vooraf al helemaal geen zin een bepaald blok te maken en dan gaat het mis of het valt heel erg mee.
    Het geheel wordt wel erg mooi dus ga toch maar lekker door Sylvia.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...