DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 15 december 2014

De driehoek blokken met de naaimachine.

Ik ben helemaal happy dat ik weer
eens op de naaimachine kon werken.

Daarom was ik ook op zoek gegaan naar een geschikt blok 
met snelle techniek.


Hier het resultaat!


En wat passen de puntjes mooi hè?

Ik heb er al wel een rand omheen gemaakt. 
Voorlopig blijft de grootte zo; 
het was maar een "tussendoortje"
zonder bestemming!

Mocht ik nog eens "de geest" krijgen,
dan kan ik er nog meer randen omheen verzinnen!

Voorlopig was ik ook weer even druk
 om een nieuw hoofdstuk op
papier te zetten 
bij:


IN DE LOOP DER JAREN
***

Tja en zo loopt het ook al weer
tegen het eind van het jaar.

Groetjes Sylvia. 

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad mooi uit, het lijkt me heel moeilijk om de naadjes zo mooi op elkaar te krijgen! Leuk patroon is dit toch.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi! ik wil ooit ook nog eens zoiets gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi geworden en bravo voor de mooie hoekjes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...