DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 24 november 2014

Maandelijkse Bee met ster!

Afgelopen donderdag was het weer zo ver,
onze maandelijkse Bee.

Een paar dames zijn nu even tijdelijk op de breitoer!

 Ik kan alleen maar recht en averecht breien
en vind het met 2 kleuren breien
al moeilijk!

Daarom zeg ik Bee met ster,
namelijk Brei -S*T*E*R*S.



Gemaakt door Marijke,
Prachtig hè?

Cobie breide sokken
en passant een vest
en

nu is deze leuke sjaal ook al weer klaar!

Hier een gedeelte van een AWS blok.

Helaas heb ik verder geen foto`s gemaakt,
hoewel ik er tijd genoeg voor had!

Ik had niet zo veel te doen,
een paar steekjes gezet en de tijdschriften door gekeken.
Ik heb nu alleen maar grote stukken 
onderhanden, 
zoals het in elkaar zetten van de AWS.
En dat is niet zo handig werken op een Bee.

Het is passen en meten!

Tot de volgende keer,
groetjes Sylvia.



1 opmerking:

  1. Gezellig een bee! Bees zijn er immers niet om hard te werken, maar vooral bedeld om elkaar te motiveren en te inspireren! Het werken komt dan thuis wel weer. De AWS staat ook hoog op mijn verlanglijst. Wat is die quilt toch mooi!
    Succes, en fijn weekeinde, groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...