DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 15 september 2014

HET VLOT NIET ZO ERG.

Dat vind ik tenminste.
Of komt het omdat ik steeds met hetzelfde bezig ben
en het daarom maar zo lijkt?!

Ik heb toch al 13 blokken van de AWS af.
Daar blijft het ook bij, omdat ik hem kleiner maak.


Ik ben nu aan de driehoeken begonnen 
voor de zijkanten.
Ik heb er 4 af.

Eigenlijk loop ik steeds met het idee
rond
 om aan iets nieuws te beginnen.

De Gossip?

Stonefields?

En toen kwam ik "Letter from Belton Grange" weer
tegen en dacht er aan om zoiets,
maar dan naar eigen ontwerp te maken.
Ik houd wel van een beetje symmetrie in een quilt.

Of toch een Dresden Plate,
waar ik zo gek op ben?

Of mijn eigen BOM verzinnen?

Of een quilt met blokken uit het
'Austen Family Album' ?

Bronte`s Garden ook leuk?

Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan,
maar
ik weet het nog steeds niet!
Vermoeiend hoor!

Vorige week mocht ik weer verjaren!

We are always the same age inside (Gertrude Stein)!!!!

Wij hadden mijn verjaardag al eind augustus gevierd samen
met de verjaardag van DH.
We hadden de handen dus "vrij"
en
zijn toen naar het Visserij Museum in Spakenburg gegaan.


Het is daar erg gezellig, aardige dames die uitleg geven
en natuurlijk ook de quilts die er hangen
zijn niet te verwaarlozen.

En wat  zijn deze "kraplappen" van prachtige stoffen gemaakt!

Interessant om te horen hoe die kraplappen worden gemaakt,
in ieder geval komt er héél veel stijfsel aan te pas.


Deze lapjes komen altijd van pas, denk ik maar zo.

Daarna nog op een terras een beetje late lunch
gebruikt,
uiteraard met vis.
Geslaagd dagje!

Vandaag is het alweer de 15de van de maand,
dus weer een nieuw hoofdstuk op


Winkelen voor een zeis!

En dat viel nog behoorlijk tegen!

Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Alsnog van harte gefelicteerd. Spakenbueg is altijd geweldig en een feest om naartoe te gaan. Je AWS blok is mooi. Moeilijk he om te kiezen wat je wilt gaan maken er is zoveel moois. Ik ben bezig met de vele ohiostars voor Phebe en ik zal zo blij zijn als ze klaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...