DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 1 mei 2014

Eigenlijk niks bijzonders....

Mijn vaas van de AWS had ik vorige keer al laten zien,
maar hier dan nog een keer samen met het blok
dat daarvoor komt.          
Ik prik ze allemaal op mijn prikbord, om zo een beetje
in de gaten te houden of het een beetje klopt qua kleur.

En zo ineens viel mijn oog op dit kussentje,
normaal zit ik er altijd op als ik op mijn werkkamer bezig ben.
Maar ik heb het al plm. 13 jaar geleden gemaakt bijpassend bij mijn eerste quilt,
de huizen quilt.


Ik weet nog als de dag van gisteren, dat ik toen met mijn vriendin, we woonden toen in Frankrijk,
in haar "eend" naar Montlucon zijn getuft
en de blauwe stof en roestbruine stof voor de rand kochten.
Eerder had ik al die groene heuvels huisjes stof gekocht, maar dat werd te druk
als rand bij al allemaal huizen.

En over heuvels gesproken:

vandaag staat er weer op
een nieuw hoofdstuk:
ZOEKEN, zoeken, zoeken......

Misschien heb je weer even tijd om verder te lezen?!

Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Leuk kussentje, is dat een panel dat middenstuk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat is de stof van 110 breed en daar heb ik dat stukje uitgeknipt.
      Nu dus 13 jaar geleden gekocht en ik heb nog steeds de toen al gesneden banen voor de rand, die ik niet gebruikte. Vind het nog steeds een héél leuk stofje en ik gebruik af en toe een stukje voor b.v. een speldenkussentje.

      Verwijderen
  2. Je blokken voor de AWS worden mooi Sylvia en dat stofje voor het kussen blijft mooi ook na 13jaar.
    Nu naar de groene heuvels.....
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokken. Het kussen is mooi net als de quilt die erbij hoort.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...