DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 15 mei 2014

Alwéér de 15de van de maand.

Wat gaat de tijd toch snel!
En wat heb ik gedaan?

Op quiltgebied ben ik bezig om dit blok in elkaar te zetten.

Volgens mij ben ik daar al twee weken mee bezig,
vlot niet zo erg!

Ben wel bezig geweest om dit blok,
waar ik overigens geen bestemming voor heb,
een beetje op te pimpen met broderie persé.

Verder maak ik foto`s van bijvoorbeeld


Deze mooie bloeiende clematissen
in de tuin van DD.



En deze simpele lupine,
in onze tuin.
Ze bloeien zo elegant!
Voor zover je dat tenminste van planten kunt zeggen?!

Ook nog Ria`s lapjes ruil gedaan.

Dit zijn de leuke lapjes die ik heb ontvangen.
Mijn verzoek was dit keer, lapjes met kleine motiefjes.
Helemaal gelukt, bedankt Mieke!

Tot slot kom ik even terug op het feit dat het
alwéér de 15de van de maand is;
dus op
http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

weer een nieuw hoofdstuk:

"BIJ DE NOTARIS"

Voor dat blog ook
 werk aan de winkel,
overtypen,
oude negatieven scannen.
Vandaar dat er soms
op de foto`s de krasjes, die op de negatieven zitten,
 te zien zullen zijn.

Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Wel een heel mooi kompasblok (of noem je het een zonnebloem?). Lijkt me wel lastig om te maken, met al die kleine puntjes.
    En je broderie perse blok is ook een plaatje zeg! Zou je zo een heel lief klein quiltje van kunnen maken. ;)
    En de natuur is in de lente altijd zo prachtig! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je foto's van de clematis en lupine-bloeit die al bij jullie??? Hier nog niet te zien,wel de clematis en knoppen in de monnikskap.
    Je kunt ook een tas of kussenhoes maken van je blok-of is het te groot daarvoor?
    Succes met je blok--ken dat,soms lukt het gewoon niet,net of er lijm aan je handen kleeft-zei mijn Moeder dan.
    Nu lezen-spannend de notaris!
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blok ben je aan het maken met veel stukjes. En je op te pimpen blok is ook al zo mooi. Mooie fotos van de planten in bloei.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...