DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 1 maart 2014

Blok nr 3 AWS en blog DAARGINDS

 
Hier hebben we dan 3x blok nr.3
van de AWS.




Eigenlijk waren ze bij het posten van mijn vorige berichtje
ook al klaar,
toen nog niet laten zien!
Handig had ik nu wat in voorraad!!
 
Ik ben nu bezig met blok nr.4, is ook bijna klaar,
bij Cobie en Loes is ie al klaar!
 
Dit keer was het voor mijn andere blog
 
een korte "veertien dagen"
in verband met de februari maand.
Maar een nieuw hoofdstuk staat
er weer op:
 
ADVERTENTIES BESTUDEREN
en
BESLISSING NEMEN. 
 
Veel lees en quiltplezier
 en
fijn weekend.
 
Groetjes Sylvia. 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Mooie blokken weer en jullie schieten lekker op!
    Dit blok ligt nog ín stukjes' bij mij,klaar om in elkaar gezet te worden.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn erg leuke blokken.... Ik mag vanmezelf nog niet eraan beginnen, maar kan jouw blokken lekker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokken. Het is ook zo'n geweldig mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ze allemaal anders worden he?! Liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met jouw i en wat een schitterende blokken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P.S. Je volgerslink werkt niet, kun je daar even naar kijken?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...