DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 6 januari 2014

2013 "afsluiten"........!

het klinkt alsof ik er een boekhouding op na houd!
Zo van snel alles tellen, balans opmaken, nieuwe ordners maken e.d.,
dat heb ik wel jaren beroepsmatig gedaan!

Nee hoor, niets van dat alles,



ik hoop dat over ongeveer 10 dagen, boven het boek van Sylvia`s Bridal Sampler en
Sylvia`s Quilts, 2010, 2011, 2012
ook Sylvia`s Quilts 2013 komt te liggen.

Eergisteren is hij besteld, een fluitje van een cent, nou ja om te (laten)  maken dan,
 kost natuurlijk een paar centen,
maar dan heb je ook wat.
En zo leuk om er af en toe in te bladeren, dus als ik er toch een boekhouding
op na zou houden, is dit de eerste onkostenpost op quiltgebied van dit jaar!

Gisteren een "gratis" frisse neus gehaald in de Dr.Vogeltuinen


valt nu natuurlijk niet zoveel te beleven, maar door de hoge temperatuur,
zag je toch hier en daar al, denk ik voor de tijd van het jaar, dikke knoppen aan struiken.

Hier dan toch maar even een update van mijn mandjes, hoewel het dus geen woensdag is,



want anders lijkt het of ik helemaal niks uitvoer.

Binnenkort ga ik een begin maken met de Antique Wedding Sampler van Di Ford.

Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Leuk om zo een overzicht van je werk te hebben in boekvorm.
    En ik zie een boek van Eleonor Burns liggen-ken je haar site ook? Heb een paar jaar geleden nav een video van haar op tv de quilt Day and Night (of was het anders om?)gemaakt--een fluitje van een cent.
    En de Antique van Di ligt hier ook-blok 1 is klaar na het opnieuw gemaakt te hebben.
    Succes met je mandjes.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, waar laat je dat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mandjes en wat leuk al die boeken ik wil dat ook al zo lang doen maar het komt er steeds niet van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...