DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 22 oktober 2013

Motormuizen...druivenoogst....quilt

De "motormuizen"', DH met vrienden vanmorgen vertrokken.
Misschien wel de laatste mooie rijdag met de motor, dat wordt dijkje op en af, pontje op en af enz
 

 
 
 
Vorige week een paar dagen in het zonnige Zuiden, Limburg, geweest bij DD.
Zonnig, hoezo..........

 
 
 
Nog één rand en de bies, dus nog even, dan heb ik een AFFO!
 
 
De quilt-as-you-go methode heeft zijn charme, zeg maar, maar.....je moet wel constant "dubbel" nadenken, want je bent uiteindelijk met de voor en achterkant tegelijk bezig.
 
 
 Deze bies moet ik nog aan de achterkant met de hand vast naaien.
 
Volgende keer als hij af is foto's van de achterkant.
 
Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Het is dan ook zalig buiten.
    Ik moet ook nog steeds blokken aan elkaar zeteen met die methode, maar er komt niets van.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke randstof is dat met de vogeltjes! Het doet me denken aan de bekers van Emma Bridgewater.
    Succes met het naaien van de bies en zonnige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke druiven en wat een mooie randstad heb je. Succes met het laatste stukje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...