DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 18 juni 2013

Strand en Zee quilt.

Even een blik op mijn ontwerp voor de Strand en Zee quilt bestemd voor mijn DD.
Kan niet beter dan op zo'n tropische warme dag als vandaag !

Bij de "aangeboden opdracht"
was
de wens om grote blokken te maken.



Dat kan, kijk maar!


Mijn geborduurd zeilschip is al klaar.



Hier hangt alles nog "als los zand aan elkaar"  om maar eens in stijl te blijven.





Maar met een beetje fantasie kun je zien wat zo'n beetje de bedoeling is.
Mijn rode quilt in wording zit er nog onder gespeld, dus die kleuren even wegdenken.

Nu maar gauw de tuin in, niet om te werken( te warm), maar om lekker buiten te zitten.

Groetjes Sylvia.




5 opmerkingen:

  1. De quilt is mooi geworden, net als je borduurtje. Geniet van t buiten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een leuk Quilt. Inderdaad toepasselijk met die warme dagen.
    Geniet van het zonnetje.
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het eerste blok al zo mooi...De rest is ook vast geweldig.
    Ik kom zo nu en dan even op de bee,hoop het werk dan echt te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke quilt ben je aan het maken, schattig met dat kleine zeilscheepje erin, ga je nog meer borduurtjes toevoegen?
    Wat betreft mijn Walliemomentje in Londen: Ja, je hebt me gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...