DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 27 maart 2013

Even iets anders tussendoor.

Ik was al een poosje van plan om een hoes voor mijn zwarte Singer naaimachine te maken, want die had alleen maar zo'n dun goedkoop plastic hoesje.
Een beetje zuinig zou ik zeggen,  want in Amerika zag ik dat hij  in een mooie rode koffer met een grote S erop, geleverd kan worden.

Een poos geleden had ik me al verdiept in een patroon, maar de zwarte Singer is nogal fors uitgevallen, dus ga ik proberen de hoes op maat te maken.

Overzee had ik ooit grappige stofjes besteld met afbeeldingen die met naaiwerk te maken hebben.



Nu heb ik gekozen voor deze ludieke benadering, want op de afbeeldingen gaat er niks goed !!!!

Gisteravond heb ik de voorkant door gestikt op de machine.




De binnenkant wordt wat kleuriger.

Maar goed voorlopig moet er nog een model in komen. Ik wil hem zo maken dat hij aan 2 kanten te gebruiken is.

Niet een klusje dat 1-2-3 is geklaard, maar af en toe als ik zin heb, er aan werken, dan moet het toch een keer een hoes worden (hoop ik!!).   


Groetjes Sylvia. 

5 opmerkingen:

  1. Het stofje is erg mooi voor de Singer. Het gaat vast een hele mooie hoes worden.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sylvia, dat is een énig stofje, en met die hoes zal het vasr wel lukken, een goed idee, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep

    oh wat leuk dat stofje,
    ben benieuwd, wordt vast erg mooi

    knufje Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat een mooie stoffen gebruik je hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoffen, ook die voor de binnenkant. Succes ermee, ik ben benieuwd hoe hij wordt!!!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...