DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 14 maart 2013

Back to normal !?

Weer terug van 2 dagen Zeeland.
Nu moest o.a. de jongste DD voor een dagopname naar het ziekenhuis.
 Dat is gelukkig goed verlopen en 
nu hopen we dat we voorlopig min of meer "back to normal"  kunnen gaan.

Uiteraard valt er nog wel het één en ander af te handelen in verband met het overlijden van mijn moeder, maar de "druk" is van de ketel; zogezegd.

Bij deze iedereen hartelijk bedankt voor de meelevende en lieve reacties.


Nu maar eens een beetje uitrusten en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakken!



Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Oh lieve Sylvia, ik lees net dat je mam helaas is overleden op 95 jarige leeftijd, gecondoleerd!!!
    Erg hoor om je mam zo te zien afdwalen, dit doet enorm veel pijn.
    Gelukkig is ze nu goed af en kan ze rusten.
    Ik wens jullie erg veel sterkte en hoop dat je idd de draad weer kunt oppakken met je leven.
    Heel veel liefs Chrissie XXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is het goed afgelopen met je dd. Er komt veel kijken bij een afhandeling en dan de rust, de stilte ik kan er soms nog niet goed aan wennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...