DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 25 november 2012

Telefoonpraat met de kleinkinderen heeft nog een staartje gekregen!

Zoals het vaker op zondag gaat, gezien de afstand  die we met onze dochters moeten overbruggen, dat we over en weer Whats app-en of Sms-en.

Zo van: Doen jullie enz?!. O, vervelend ook één met koorts, de was hangt, nou ja je kent het wel.

Zeg ik per sms tegen oudste DD, moeder van de kleindochter : " Heb een stukje op mijn blog over die 2 apen geschreven!"

Zo met de bedoeling dat ze het ook even leest.

De kleindochter leest dat smsje en vraagt aan haar moeder: "Heeft Oma 2 apen gekocht???"

DD zegt: "Ja, i.p.v. de poezen. Apen kun je leuk aankleden met patchworkjasjes!!! 

Dit vind ik echt zuivere humor en daar heb ik mijn eentje hartelijk om moeten lachen.
Voor de duidelijkheid; de poezen hebben we in het voorjaar in moeten laten slapen en daar waren de kleinkinderen toch ook danig van onder de indruk.

Jammer dat ik nou geen foto van een aap in een leuk patchjasjes heb!


Carbone


Vlek
Dan nog maar even een foto van onze Vlek en Carbone, die hadden in ieder geval de goeie kleur vacht om een leuk jasjes voor ze te maken.
Dat ik daar nooit opgekomen ben!

groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Ach ja wat liggen ze daar toch lief die vlek en carbone. Toch geen zin om een nieuw klein lieverdje te nemen.
    Zo gezellig om je heen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en genieten is dat hè, die gesprekjes met de kleinkinderen, als je het opschrijft gaat deze humor niet verloren. Leuk hoor, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi en dacht je dan dat ze dat aandoen???? Ik heb er hier 7 lopen.....bijna gesmeekt dat ze een kerstpakje aandoen.....maar nee hoor die eigenwijze donderstenen hebben het eerder uit dan ik mijn camera heb. (en gelijk hebben ze natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze liggen zeker heel gezellig en leuk die gesprekken met je kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb ik zitten genieten van je gesprekjes in je vorige blogje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...