DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 26 juli 2012

Verkoelend briesjes, natje en droogje....

op z'n tijd, dan is het wel uit te houden op het dek van de boot van vrienden.

Zij lagen in Dokkum met de boot, riant plekje

                              uitzicht op een molen aan de ene kant

en naar de andere kant ook op een molen, een veel oudere uit 1819.

Op de heen en terugweg nog een klosje gemaakt, want dat wordt de volgende rand aan mijn weddingring boeket


nog niet gestreken !


Vorige week ook aan een borduurwerkje begonen, een blok voor een volgend project



Nu nog maar even genieten van het mooie weer, wel warm!, maar tenminste een droge warmte en dat voelt stukken beter, dan dat plakkerige gedoe.
Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Bekende molen ik loop er dagelijks langs! Je had wel langs kunnen komen om een bakkie!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht nog wel:
    Goh, Klaske woont ook in Dokkum!
    Zou dan een andere keer kunnen, wie weet..!
    Mooi daar hoor.
    Gr.Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och die foto's zijn zo mooi. Ik hou heel veel van Hollandse molens ;>) ...
    Geweldig kruispunt, ook, Sylvia! het lijkt zoals Marjorie Massey patronen.
    Groetjes,
    Nadine

    PS : ik voel een beetje schaamig, maar heb nog geen punt gedaan op het "Wedding Ring Bouquet" block : velen bezoeken van vrienden en van onze kinderen, hier in zonnig Spanje... Maar mijn tijd zal komen.

    XOXOXOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...