DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 16 juli 2011

Bee.

Afgelopen dinsdag op de Bee bij haar geweest. We waren dit keer alle 5 present.



Eerst vanzelfsprekend even bijgekletst en elkaars werk besproken en/of bewonderd.
Ook nog de handjes laten wapperen....
't Was gezellig en gezamenlijk hebben we het systeem van de 10 minuten blokken uitgeprobeerd en gemaakt.

Ik was, ondanks dat ik het niet van plan was, zomaar toch weer aan iets nieuws begonnen, de 10 minuten blokken, heerlijk om te doen met weer een verrassend resultaat. Vandaar dat de andere dames het ook wel eens wilden proberen.

Ik maak ze van een charm pack, namelijk  Collection for a cause-Faith by Marcus voor Moda.
Op de foto zijn nog niet alle vierkantjes er bovenop doorgestikt, zoals bij de Cathedral Windows, dat doe ik in één keer met dezelfde kleur garen.

Prettig quilt-weekend met véél regen (zeggen ze!) en dat is toch wel heel erg jammer voor de vakantiegangers!
Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. ehehe 10 minutenblokken wat zijn dat?? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer leuk uit Sylvia...
    groetje Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I joined your blog as a Follower after seeing I can translate it to English.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...