DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 13 februari 2011

Bee en uit de oude (naai)doos!

Afgelopen maandag onze Bee gehouden en toen heben we een paar cupcakes gemaakt, onder het genot van een kopje thee met chocolade truffels.

Ik had zelf nog cakejes willen bakken, maar dat is er niet van gekomen.


Zie hier het resultaat.



Die week daarvoor opgepast op onze kleinzoon, daar kregen we de waterpokken bij kado en daarna feestje vieren in een heel ander deel van het land, omdat onze kleindochter haar zwemdiploma A had
gehaald. Druk, druk, druk...





Over oude doos gesproken - daar bedoel ik niet onszelf mee, hoor! -(LOL), daarin kwam  ik wat spulletjes tegen toen ik op zoek was naar m'n gekleurd biasband.


In de loop der tijd  gekregen door het overlijden van mijn schoonmoeder, haar overleden doofstomme zus en mijn moeder die naar een bejaardentehuis moest. .
Het linker kaartje met machinegaren! is uit 1963! Een zelfgemaakt zakje om naalden in op te bergen met een zakje vol haken en oogjes ( je zou ze maar net nodig hebben...!) er in.

Dit kwam ik ook nog tegen, oude kantjes, gekregen van iemand van onze patchclub in Frankrijk, haar vader had een manufactuurwinkel.  Behalve het gehaakte randje links, dat  is gemaakt door de Cypriotische schoonmoeder van mijn DD.

Verder ben ik nog aan de AQ aan het doorquilten, dus niet veel nieuws op dat gebied.
Prettige zondag verder, groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Leuk je cupcakes.
    En heerlijk die oude spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was gezellig maandag en de cupcakejes zijn leuk geworden!!!!
    De oude dingen leuk dat je die weer gevonden hebt.
    En die kantjes ga je die nog ergens in gebruiken??
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die cakejes er lekker uit....:o)))))
    De kantjes zijn heel mooi - waar ga je ze voor gebruiken?
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien de cupcakes er leuk uit. Ze zijn heerlijk volgens mij en wat een mooie oude doos artikelen laat je zien. Leuk om deze in het bezit te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe zou 'nene' dat vinden, d'r Cypriotische kantje op the world wide web :).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...