DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 18 februari 2011

Award! Yes!


Deze kreeg ik van Dorine, ik heb haar al hartelijk bedankt en voel me zeer vereerd.

Het doorgeven van de award vind ik toch wat moeilijk, kijk we zijn met zoveel enthousiaste quiltsters, die allemaal mooie dingen maken.
Sommigen vinden een reactie leuker dan een award, dus die vallen al af.
Eigenlijk zou ik dus geneigd zijn om de award aan al mijn lieve medebloggers te geven.
Soms heb je met de één of ander (eigenlijk op de foto na, voor velen allemaal onzichtbaar!) meer een "band" dan met de ander.
Je kunt een hoop van elkaar leren, niet alleen op het gebied van quilten, dus wat wil je nog meer!
Zelfs een kijkje over de grens is tegenwoordig geen probleem meer.

Ik geef daarom de award met groot plezier aan iedere quilt(s)ter, die dit leest door!
Ook aan de niet bloggers, die besmet zijn met het "quiltvirus"!

Echter om de ketting van het verzenden van de award niet te willen verbreken, geef ik toch één award persoonlijk door en wel aan Marcha. (klik op haar naam)
In de opdracht van het doorsturen van de award stond o.a. om vooral jonge beginnende quiltster niet te vergeten, daarom aan Marcha, zij is jong, pas in 2010 begonnen, enthousiast, maakt mooie dingen en heeft het initiatief voor de "Charm Club"genomen.
Voilà, opdracht is voltooid......!

Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Voor Guusje,
    Jij ook gefeliciteerd met de award hè! Zie tekst blogje, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dat is nog eens leuk thuiskomen zeg! Dank je wel, voel mij zeer vereerd dat je aan mij denkt! Super. Ik ga het netjes 'verder geven'!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...