DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 30 maart 2010

Vrolijke kleurtjes uit...


Guatemala!

Nee, ik ben niet stiekum op reis geweest deze week!
Deze kleurige sprei heeft onze jonste DD, jaren geleden, meegesjouwd in haar backpack op haar avontuurlijke reizen, de halve wereld rond!
Al met al is het nog een heel gewicht.
Momenteel wordt de sprei niet gebruikt, maar het is iets wat je niet zomaar wegdoet.

De koffie uit Mexico zullen we maar niet meer gebruiken, beetje over de datum!
Het jute zakje om de gemalen koffie heb ik al diverse keren gewassen en staat nu, na 2 keukens in Frankrijk, hier weer in de keuken.
Ja, dat zijn zo van die kleine hebbedingetjes waar je blij mee kunt zijn.

Ik ga nu maar weer verder met doorquilten aan het dronkemanspad.
Groetjes Sylvia.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Gezellig verhaaltje weer en morgen zal ik eens even je schatten bewonderen.
    tot morgen Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he dat er aan een simpel zakje zo'n verhaal kan hangen! De quilt is zeker te leuk om weg te doen! Mooie avond, groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...