DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 14 maart 2010

Quiltpraat met kleinzoon....

Ik deed vanmorgen mijn hobbsbook even open om te kijken tot hoever ik was met het knippen van de stofjes voor het 3de blok van Guute's BOM.
Kleizoon staat erbij en vraagt als hij geknipte driehoeken e.d. ziet liggen: "Wat is dat"?
Ik antwoord: "Lapjes voor ( i.p.v. van Oma!)Oma.
Hij: " Oh, voor als je een snottebel hebt!"

Oma hoopt dus echt niet dat ze nog zovéél snottebellen krijgt als dat haar voorraad lapjes groot is!

Hij is met zijn moeder net vertrokken dus DH en ik gaan alles weer even "rechtzetten"!
Maar het was wel gezellig en voor de verandering is 's morgens om 7 uur mondharmonica spelen een belevenis op zich. Normaal gesproken is het voor ons dan nog nacht.

Fijne dag verder, groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, hè, die (klein)kinderen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je snottebelletjes en maak er maar wat moois van.
    kleinkinderen altijd wat te lachen!!!! groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel opschrijven hoor, heerlijk die uitspraken maar over 10 jaar ben je ze vergeten!! Mooie dag, groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...