DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 26 februari 2010

Uitgestraald....

dat ben ik nu wel denk ik.
Gisterochtend mocht ik weg omdat de radioactieve straling onder de norm zat. Ik heb me niet verveeld en je stelt je erop in.

Eigenlijk was het in "m'n bovenkamer" heel relaxed, je zit op een voor jou rare tijd aan het Guute blok te naaien, leest wat e.d. Ondertussen heb je niet in je achterhoofd: moet nog boodschappen doen, bedden opmaken, moeten de katten erin/uit, wat eten we vandaag, eerst nog tanken, die of die bellen enz. Dus in dat opzicht was het even de harde schijf leegmaken!



Gelukkig mocht ik Guute's blok en al mijn spullen toch gelijk meenemen. De dokter gaf daar toestemming voor als ik nog maar 24 uur de leefregels zou naleven.



Voilà hier het resultaat! Een in en uitgestraald en fris gewassen blok.
Ik had het al wel voor een groot gedeelte klaar, maar het in elkaar zetten heb ik met de hand gedaan.
In de blokken die hiernaast moeten komen, komt dan wat meer blauw met bruin/ecru; dus ik ben er klaar voor.


Fijn weekend, groetjes Sylvia.

7 opmerkingen:

  1. Zo stralende dame. Nu weer uitgestraald dus.
    Mooi blok heb je gemaakt en ja zo kan je lekker je hoofd leeg maken gewoon aan een blokje naaien dat helpt mij ook zo goed.
    Alleen mijn werk voor de Sweet met de hand is klaar dus moet ik iets nieuws bedenken.
    Gisteren wel alle applicatie blokken geknipt, maar die stijk ik er op.
    Merk je iets nu nog van die stralen????
    groejes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blok Sylvia, hij is groot hé?!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia, je hebt een stralende blok. Ook na het weekend blijft hij eeuwig stralen.
    Prettig weekend en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht al waar komt al dat licht toch vandaan hihi! Blij zeker dat je weer thuis bent?! Veel plezier met het uitzoeken en maken van het volgende randje! Mooi weekend1 Groeten,Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden dat eerste blok! Een stralende ster. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sylvia, dat was gisteren dus weer een typisch voorbeeld van "ieder nadeel heeft z'n voordeel"! Mooi blok heb gemaakt met heerlijke landelijke stofjes. In geval je nog last hebt van deze behandeling wens ik je een spoedig herstel! Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...